A székhelyszolgáltatás előnyei

A székhelyszolgáltató a cég, azaz az adózó megbízásából gondoskodik a cég hivatalos postai iratainak kezeléséről. A jogszabályokban foglalt módon a cég köteles egy székhelyet bejelenteni, ahova a hivatalos levelei hivatali időben befuthatnak, ezen a címen kötelesek tárolni is az információkat, hogy a NAV időközönként ellenőrizhesse az adatokat. Ez egy időigényes folyamat lehet az adózó számára, akinek két választása van: vagy kis cégként saját otthonát jelenti be székhelyként, viszont akkor szembesülnie kell azzal, hogy a NAV bármikor beállíthat a lakásásba, vagy vagyonokért bérelhet egy irodát, és felvehet egy titkárnőt, aki intézi az irodai ügyeket. A székhelyszolgáltatás lényege, hogy a cég átruházza az engedélyt a székhelyszolgáltatóra, aki kezeli helyette az irodai ügyeket, azaz a cég hivatalos leveleit, majd szelektálják, tárolják őket, valamint digitalizált formában átküldik az ügyfélnek. Extra szolgáltatásként a partnercég biztosítja a cégtábla kihelyezését és a tárgyalószobát, mely a jogszabályok szerint szintén kötelező lenne minden cég számára. Időt és pénzt takaríthatnak meg a cégek ezzel a befektetéssel.

No Comments

Post a Comment