Instagram

NFT-k tesztelése az Instagramon

A Meta Platforms, Inc. a nem helyettesíthető tokeneket (NFT) teszteli az Instagramon. Ezek a gyűjtemények művészetet, képeket, videókat, zenét és kereskedést tartalmaznak, egyedi kialakítású digitális kártyákat. A kezdeti tesztben az egyesült államokbeli alkotók és gyűjtők egy kis csoportja vesz részt, lehetővé téve számukra, hogy megosszák az általuk létrehozott vagy megvásárolt NFT-ket.

Ennek a kezdeményezésnek a Metára vonatkozó hosszabb távú pénzügyi hatásai jelenleg nem világosak. Valójában a vállalat szerint nem jár díjakkal a digitális gyűjtemény Instagramon való közzététele vagy megosztása. A Meta és az Instagram azonban potenciális PR-előnyöket tud ezzel bezsebelni, mivel a céget a művészetek pártfogójaként pozicionálják azáltal, hogy új eszközöket adnak az “alkotóknak” a bevételszerzéshez. A Meta azt is jelzi, hogy ez a teszt szélesebb közönséghez juttathatja el az NFT-ket.

Az Instagram szerint az új digitális gyűjteményes funkció három kulcsfontosságú háttérfunkcióval támogat. Ezek pedig a következők:

Digitális pénztárca csatlakoztatása. A csatlakozás után az alkotók és gyűjtők kiválaszthatják, hogy pénztárcájukból mely NFT-ket osztják meg az Instagramon.

Digitális gyűjtemények megosztása. Ha egy alkotó vagy gyűjtő közzétesz egy digitális gyűjteményt, az komoly hatású lesz, és nyilvános információkat jeleníthet meg, például az NFT leírását. A bejegyzések a profiljukon is láthatók lesznek.

Az alkotó és a gyűjtő automatikus címkézése. Az alkotó és a gyűjtő automatikusan hozzárendelhető a digitális gyűjthető bejegyzéshez, a megfelelő adatvédelmi beállításaiktól függően.