Google Adwords beállítása

A PPC és megjelenés alapú Google Adwords hirdetéseket viszonylag könnyű beállítani abban az esetben, ha az alapbeállításokat akarjuk használni. Azonban, ha nem érjük be azzal, hanem jobb munkát akarunk végezni, akkor érdemes időt és energiát fordítanunk speciálisabb beállításokra. Rögtön a Google Adwords kampánybeállítás elején ki kell választanunk, hogy mely földrajzi területen akarunk hirdetni és célcsoportunk milyen nyelven beszél. Ezután ki kell választanunk az ajánlattételi stratégiánkat. Kulcsszavas hirdetés esetén választhatunk kattintások maximalizálása, kézi CPC, valamint konverzió optimalizált ajánlattételt. Google Adwords display kampány esetén megjelenés alapú is lehet az ajánlattétel, míg a YouTube videóhirdetés esetén értelemszerűen a megtekintésekért kell fizetnünk. Ha ezzel megvagyunk, akkor be kell állítanunk legalább egy hirdetéscsoportot, amelyben szükségünk lesz hirdetésre is. Kulcsszavas hirdetés esetén pedig fontos, hogy összeszedjük mindazokat a kulcsszavakat, amelyekre a potenciális ügyfélkörünk kereshet és amelyre fontos lenne, hogy a mi cégünk jelenjen meg. Egy-egy hirdetéscsoportba érdemes több hirdetésváltozatot is létrehozni, valamint beállítani, hogy a különböző hirdetések versenyezzenek egymással, így a felhasználókra bízzuk, hogy mely hirdetés jön be nekik jobban és az fog gyakrabban megjelenni. Fontos a Google Adwords beállításakor, hogy a hirdetések mellé releváns hirdetésbővítményeket is csatoljunk, mivel így feltűnőbb, hatékonyabb lesz a hirdetésünk.

No Comments

Post a Comment