Iroda üzemeltetési díj

Amikor egy irodaházban irodát bérlünk vállalkozásunk számára nem mindegy, hogy mennyiért is béreljük a kiadó irodát. Az iroda bérleti díja mellett van egy üzemeltetési díj is, amely a közös helyiségek takarítását, lift, klíma berendezés, fűtés, meleg víz költségeit fedezi. Továbbá a karbantartó személyzet, biztonsági szolgálat munkatársainak, a takarítóknak és a recepción dolgozóknak a költségeit fedezi. Vízszolgáltatási költségek, ingatlankezelés díját tartalmazza. Az épület karbantartásával, javítási munkáival, üzemeltetésével és hasznosításával kapcsolatos hatósági és önkormányzati előírások betartásából eredő minden kiadás benne van az üzemeltetési díjban. Víz- és csatornatisztítási díj, szemétszállítási díj, valamint a kisebb áramzavarok, elektronikai hibák elhárításának költsége, továbbá a hó eltakarításának költsége is a része a üzemeltetési díjnak. Érdemes komolyan utána járni, hogy mennyibe is kerül egy kiadó iroda egy irodaházban, ne csak az iroda helyiség árát vizsgáljuk meg, hanem az összes felmerülő költséget is vegyük figyelembe. Mindig érdemes tájékozódni időben, a felmerülő költségekről, nehogy meglepetés érjen bennünket.

No Comments

Post a Comment