Miért lett divatszó a keresőoptimalizálás?

Emlékszünk azokra az időkre, amikor már az is nagy szó volt, ha egy cég saját honlappal büszkélkedhetett? Nem is volt ez annyira régen! Aztán ahogy egyre inkább teret hódított az online világ, úgy lett rendkívül fontos, hogy minden cég weboldallal vagy webáruházzal rendelkezzen, és mára már az a furcsa, ha valakinek nincs. Sőt, nemhogy furcsa, de saját cégünk hatékonyságát kockáztatjuk, ha híján vagyunk egy hatékony weboldalnak vagy webáruháznak!

De mitől lesz egy webáruház hatékony? Ha erre választ szeretnénk kapni, akkor érdemes kicsit beleásni magunkat az online marketing világába. Ne ijedjünk meg, ha itt orrán-száján folyik a keresőoptimalizálás vagy SEO (Search Engine Optimization) kifejezés, hiszen ez a kulcsa mindennek! Összetett dolog, de röviden arról van szó, hogy ha a potenciális érdeklődő beír a Google keresőbe egy szót, akkor a találati lista elején szerepeljen a weboldalunk, mert vevőjelöltünk nagyobb valószínűséggel fog rákattintani és tőlünk vásárolni, mintha a lista alján kullognánk. Abban segít tehát a keresőoptimalizálás, hogy a lista elejére kerüljünk. A keresőoptimalizálásról nem tudunk olyan összefüggésben beszélni, hogy ne találkoznánk a kulcsszavak jelentőségével. Hiszen a jól megválasztott kulcsszavak biztosítják a hátteret, hogy vevőnk megtalálja webáruházunkat és tőlünk vásároljon.

A keresőoptimalizálás egy külön szakterület a marketingen belül. Érdemes mindenképpen egy SEO cégre bízni magunkat, ha hatékony weboldalt szeretnénk működtetni, mert sokszorosan meg fog térülni.

No Comments

Post a Comment